środa, 22 kwietnia 2015

Boyfriend jeans

Dzień dobry!

Z samego rana mam dla Was totalnie jeansowy post!
Świat mody oszalał na punkcie spodni z przetarciami. Stały się one absolutnym "must have" wielu pań. Ja również poddałam się tej tendencji i zakupiłam takowe.
Wielokrotnie pisałam, że za jeansowymi spodniami nie przepadam, jednak te które mam na sobie wręcz uwielbiam. Szczególnie ze względu na wysoki stan . Spodnie z wysokim stanem po pierwsze : optycznie wydłużają nogi, po drugie: przy kucaniu, schylaniu się (głównie by założyć dzieciom buciki) spodnie nie zsuwają się do połowy pupy , tak jak w przypadku biodrówek, co daje ogromny komfort użytkowania.
Jednak nie każdy typ figury w takich spodniach będzie wyglądał dobrze. Idealnie wygladać w nich będzie kobieta klepsydra, wiolonczela i waza, gdzie talia i biodra są bardzo kobiece i kształtne.





spodnie -tally weijl
kurtka - reserved
torba - mohito
czółenka - allegro














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts