czwartek, 30 lipca 2015

Boho


Witajcie!

Lato sprzyja stylizacjom w stylu boho. Kiedyś ten trend był mi całkiem obcy, wręcz obojętny. Po trzech latach blogowania wszystko się zmieniło. Boho kocham miłością absolutną... Przeglądając moje lipcowe posty zauważyłam, że  boho gościło u mnie już dwa razy.
http://mylifemypassionmystyle.blogspot.com/2015/07/fredzle-i-dziury.html
http://mylifemypassionmystyle.blogspot.com/2015/07/biel-i-jeans.html

Dzisiaj na blogu po raz pierwszy dzwony, które od niedawna święcą swój wielki come back. Choć jest to rodzaj spodni stworzony wręcz dla mnie, gdyż podkreśla okrągłe biodra i talię  a maskuje niezgrabne nogi ( "iksy") nie byłam do nich przekonana i zarzekałam się na pewno ich nosić nie będę. Jednak po obejrzeniu Małgorzaty Rozenek w "Piekielnym Hotelu" oszalałam na ich punkcie. Co prawda do figury Małgosi mi daleko, ale już wiem, że to nie pierwsza para moich dzwonów.


spodnie - f&f
sandały - deichmann
kamizelka - second hand "Gracja"
top - hm















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Social Icons

Popular Posts

Featured Posts